Dag 5 - Min kärlek

Förlåt pernilla, har haft fullt upp i helgen som du vet :P

Men det är då dags för dag 5 - Min kärlek

Som ingen missat så är ju Adam min kärlek, och Xena självklart. Plus min familj o mina vänner.

Berättar väl först hur jag o adam träffades osv =)

Allt började i skolan, där jag såg honom för första gången. (om vi inte räknar med den gången jag såg adam på en busshållsplats själv klockan 4-5 på morgonen men det är en annan kul historia)
Då hängde jag o evelina ihop väldigt mycket o på den tiden var eve tsm med adams bror. Men på den vägen träffades vi, genom käraste evelina =) Vi träffades alla 3 och umgicks väldigt mycket, mest hemma i eves stuga. Den tiden minns jag mycket väl. Första gången vi "kysstes" var dock adam ganska full o inte ett dugg blyg och tänker jag tillbaka så har adam vuxit mycket i mina ögon, DÅ kändes han så liten o jag trodde inte det skulle utvecklas till nåt större. MEn veckorna gick o vi kände mycket för varandra. 18 november blev datumet, och det kändes sisådär ett tag men vi gav det ett försök.
I två månader umgicks vi fram o tillbaka, trodde inte heller då att det skulle vara vi två idag..

Men när adam sedan krockade och låg på sjukhus en längre period hände något, vi kom varandra mycket närmare och det är någonting vi kommer ha gemensamt, vi kan båda prata om det när vi vill.

Därefter bodde jag hos adam kan man säga, tillbringade varje dag o natt där. Vi förlovade oss 12 juni 09, på min student o födelsedag. En mycket fin överraskning kan ja säga =)

27 månader senare bor vi tsm i järbo, skaffat världens bästa hund o har bara börjat livet tillsammans! JAg tror på vårt förhållande och jag vet att vi är två om det.

Förutom att jag älskar adam mest i hela världen så måste jag säga att han är den starkaste människa jag känner, min bästa vän och en otrolig kämpe!!! <3


måste även berätta att adam har små tvångstankar och vi måste säga exakt samma sak varje gång vi lägger oss.
Det låter såhär varje kväll:

Adam: Godnatt Malin
Malin: Godnatt Adam
Adam: Jag älskar dig galax stjärnstopp mycket, malin
Malin: Jag älskar dig mest i hela universum
Adam: Sov gott, väck mig om det är nåt.
Malin: Du med
Adam: Puss puss
Malin: Puss puss


haha, ja men han är rätt gullig iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0