Dag 6 - Min dag i detalj

Att beskriva denna dag i detalj kan bli vääldigt detaljerad eller väldigt enkel eftersom jag varit på jobbet mest..

Började med att snoosa 7 till halv 8 ungefär, sedan tog jag mig upp, klädde mig och sminkade mig.
Packade ner matlåda och mackor och tog mig till storvik kvart över 8 ungefär. MEN FÖRST, det värsta av allt... Skotta av bilen, sådär tidigt när man har lite bråttom är inte kul. dessutom tar det minst 5 minuter. Hur som helst så kom jag till jobbet i bra tid, öppnade i spelet och tog mig lite frukost med de andra innan vi öppnade. Dagen har gått väldigt fort och bra såklart, inga konstigheter fast det varit full rulle. Efter en hel dag ståendes i spelet stängde jag runt 7, handlade och åkte hem.. Slängde mig i soffan direkt efter halv åtta, sedan började jag med disken medan adam lagade mat. Makaroner, bacon, grädde o sweetchili.. Vår favorit här hemma =)

Vi åt maten samtidigt som vi tittade på ett par program av Andra Avenyn och lade oss precis i sängen för att vila oss. Sedan sova, eftersom det är en ledig dag imorgon!!! :D

Förresten har Xena varit med Pernilla exakt hela dagen och xena verkade vara väldigt nöjd. PErnilla likaså!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0