Dag - det här åt jag idag (igår)

Det här inlägget skulle ha varit gårdagens, men allt sket sig och jag orkade inte skriva om..

Hur som helst så började jag dagen med frukost på jobbet vid 9 som vanligt, två mackor med endast smör och vatten till. Vid 1 på lunchen så blev det dagen före-rester, pannkakor med sylt =) godaste som finns, får dock så jävla ont i magen jämt och man blir inte mätt. pannkakor är som en efterrätt..
Sedan gick det några timmar och jag fick rast och tog några naturgodisar.

Vid sju när jag kom hem slängde jag och adam ihop lite makaroner och korv, enklast när man inte orkar.
Så ohälsosam mat dag har jag haft idag. Önskar att jag kan skriva fisk, sallad, frukt osv. MEN det händer faktist ibland, tro det eller ej! :D

Nu blir det nog fisk till kvällsmat skulle jag tro, det var ett bra tag sen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0