Dagen före hjärtedagen

Ja, då var det endast en dag kvar som ledig. Måndagar är alltid lediga dagar, det är skönt. Igår var det dop för lilla Olle, mycket trevligt och snabbt gick det i kyrkan. Så ska jag också ha det, inte långt och utdraget. Till kvällen blev det god mat och mys bara lilla familjen. Idag har det endast blivit valbo och andra avenyn maraton, och hamburgare nu till kvällsmat.

nuuuuu vill jag bara att vecka 7 ska vara över, att jobbet går hur fort som helst för sedan jobbar jag endast en dag av 8! och det blir Daniel aDAMS ray!

Hur som helst så är det alla hjärtans dag imorgon, skiiiiitmånga som bara babblar om att den är överdriven osvosv. Det förstår jag att många tycker, men har man ett förhållande som jag och adam då kan man bara överdriva hur mycket som helst. >det gör jag med 3 rätters middag och present. Allt som hör till :D

blir hungrig av att bara tänka på morgondagen, första gången jag ska äta och laga oxfilé!! Mums




godnatt ladies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0