Dag 1 - Presentation av mig själv

Ja, Malin Kristina Murberg är hela namnet. Har bott i samma hus i sandviken i ca 20 år tillsammans med mamma pappa och syster. Men nu är jag bosatt i järbo tillsammans med Adam och Xena =) Precis flyttat för andra gången på ett år, och de var ett bra beslut. Jobbet tar upp stor del av veckorna och det är på Coop Konsum i Storvik där jag för ett tag sedan fick fast anställning efter att ha jobbat och praktiserat inom Konsum sen jag var 17år. DEt lönar sig att kämpa, och jag blir nog kvar ett tag så länge jag trivs.. På fritiden går mest tid till adam och vovven och även shopping såklart. Intresset just nu är väl störst för just inredning, dit de mesta av pengarna går. Mer än så var det väl inte för tillfället. Avslöjas väl mer alla andra dagarna, så vänta o se bara =)) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0